Tedd fel
a pozitív szemüveget!

Porsche Panamera


Porsche
Panamera
Új GTS modellek
 
 A Porsche két különösen sportos modellel bővíti a Panamera kínálatát. Négyliteres biturbó V8-as erőforrásából nyert 460 lóerős teljesítményével, különösen dinamikus futóműrendszerével (beleértve a háromkamrás légrugózást), egyedi formajegyeivel és felszereltségével a Panamera GTS és a Panamera GTS Sport Turismo kivételesen erős, nagyteljesítményű csomagot kínál.
 Többek között a fekete külső elemeket kínáló Sport Design csomag és a belső tér Alcantara kárpitozása is az alapfelszereltség részét képezi. Továbbá a Porsche kibővítette a kényelmi és vezetési segédrendszerek kínálatát is a személyre szabható head-up display (HUD) személyében, amely a Panamera család többi modelljéhez is elérhetővé vált.
Mindkét új Panamera GTS modell szívét egy négyliteres, V8-as turbómotor adja 460 lóerős csúcsteljesítménnyel, valamint 620 Nm maximális nyomatékkal, továbbá különösen érzelmes hangaláfestéssel és vezetési élménnyel, köszönhetően a széria sport kipufogórendszernek. A benzines részecskeszűrővel ellátott biturbó motor elődjénél 20 lóerővel és 100 Nm-rel kínál többet, amely a Panamera GTS és Panamera GTS Sport Turismo modelleket 0-ról 100 km/h-ra 4,1 másodperc alatt gyorsítja fel a széria Sport Chrono csomagnak is köszönhetően. A két modell végsebessége 292 és 289 km/h. A megszakítás nélküli tapadásról és gyorsítóerőről a Porsche Traction Management (PTM) összkerékhajtás, valamint a nyolcfokozatú PDK duplakuplungos automata váltó gondoskodik.
A Panamera GTS modellek sportos oldalát még tovább erősítik a lenyűgözően dinamikus futóműrendszerek. A háromkamrás technológiával rendelkező légrugózás ugyancsak az alapfelszereltség része, amely flexibilis vezérlést és optimális rugózást biztosít. A két GTS modell sportosságát a 10 milliméteres ültetés is garantálja, miközben a Porsche Active Suspension Management (PASM) aktív futóműrendszer még sportosabb kalibrációt kapott. Az eredmény? Lenyűgöző kanyarsebesség és kimagasló magabiztosság. A kivételes lassulásról nagyobb fékek (390 milliméteres tárcsákkal elöl, 365 milliméteres tárcsákkal hátul) gondoskodnak.
 

Elődjéhez hasonlítva az új Panamera GTS alapfelszereltsége több tekintetben is jóval gazdagabb. Az új, fekete első-hátsó lökhárító betéteket, valamint sötétített részleteket kínáló Sport Design csomag még dinamikusabb megjelenést biztosít. A GTS modellek szériában 20 colos Panamera Design kerekeket viselnek. A belső térben a fekete Alcantara, valamint az alumínium dominál. Az alapfelszereltség része a váltófülekkel ellátott, fűthető, többfunkciós sport kormánykerék, az Alcantara kárpitozás, valamint a digitális szolgáltatások széles kínálatát biztosító Connect Plus modul. Az opcionális GTS belső csomaggal a modellek belső tere még jobban személyre szabható például kárminvörös vagy kréta kontrasztszínnel ellátott fordulatszámmérővel, díszvarrással és GTS logókkal.
 

A GTS a Porschénál hagyomány, a hárombetűs rövidítés a Gran Turismo Sport kifejezést takarja. Ezzel az elnevezéssel a Porsche első közúti sportautója, a 904 Carrera GTS még 1963-ban mutatkozott be, versenytechnológiát hozva a közutakra. Ezt a 924 és a 928 GTS modellek követték, amelyek az 1980-as és 90-es években vitték sikerre a koncepciót. 2007-ben a GTS elnevezés ismét feltámadt a Carrera GTS képében.
 


Vissza

Essilor Ice Land Optik Ice Land Optik Safilo Safilo Opticlub Cazal Henko Disney